Siirry sisältöön
Käytämme sivustolla evästeitä. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja
Hae
Valikko
a a
Erikoisammattitutkinto

Asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden hoitaminen 40 osp

Majoitus- ja ravitsemisalan esimiestyön erikoisammattitutkinnon osatutkinto

Tutkinnon osan suoritettuaan opiskelija osaa arvioida asiakkuuksia ja toimintaympäristöä, sekä suunnitella toimintaa tähän arviointiin perustuen. Hän osaa arvioida kilpailijoiden vahvuuksia ja heikkouksia suhteessa omaan toimipaikkaansa.

Opiskelija tietää, kuinka hoidetaan asiakas-ja sidosryhmäsuhteita sekä johtaa myyntiä. Opiskelija osaa selvittää säännöllisesti asiakkaiden tarpeet ja toiveet, sekä osaa kehittää omaa toimintaansa näiden pohjalta.

Opiskelija käyttää asiakasviestinnän eri muotoja hyödyntäen nykyaikaisia digitaalisia viestintävälineitä. Hän osaa käyttää ja tarvittaessa myös tehdä myynti-ja markkinointimateriaalia ottaen samalla työssään huomioon tietosuojan velvoitteet.