Siirry sisältöön
Käytämme sivustolla evästeitä. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja
Hae
Valikko
a a

Buustia asiakaspalveluun!

Liiketoiminnan perustutkinnon osatutkinto, työvoimakoulutus (nro 703303)

Koulutus on suunnattu sinulle, joka haluat työllistyä eri alojen asiakaspalvelutehtäviin ja kehittää asiakaspalvelussa tarvittavaa osaamistasi. Asiakaspalvelun sekä tieto- ja viestintätekniikkataitojen hallitseminen antavat sinulle hyvät valmiudet työelämään. Asiakaspalveluvalmiutta tarvitaan kaikissa työtehtävässä ja hyvillä vuorovaikutustaidoilla verkostoidut ammatillisesti sekä toimit taitavana tiimin jäsenenä.

Koulutuksen nro 703303.

Koulutuksen sisältöä:

  • Miten viestin palvelutilanteissa
  • Miten voin vaikuttaa myönteiseen asiakaskokemukseen
  • Markkinointi asiakaspalvelun tukena
  • Asiakaspalvelu eri viestintäkanavissa
  • Asiakaspalvelua englanniksi ja ruotsiksi
  • Miten edistän työhyvinvointia ja -turvallisuutta
  • Perehtyminen keskeiseen työlainsäädäntöön
  • Itsensä johtaminen ja arviointi, oman työsuorituksen ja oman kehittymisen arviointi
  • Työvälineohjelmat: Office 365 -pilvipalvelut, Excel, Word, PowerPoint

Koulutus sisältää myös uraohjausta ja työnhakuvalmennusta sekä henkilökohtaista ohjausta opinnoissa. Koulutus on kokopäiväistä opiskelua. Tredussa pidettävien lähiopetuspäivien lisäksi koulutukseen sisältyy etä- ja verkko-opiskelua sekä työssäoppimista asiakaspalvelutyötehtävissä työpaikalla. Työssäoppimisjakson kesto on noin neljä kuukautta.

Koulutuksen aikana tavoitteena on suorittaa liiketoiminnan perustutkinnosta 1-2 tutkinnon osaa, jotka ovat: Asiakaspalvelu ja Työyhteisössä toimiminen. Koulutus perustuu näiden kahden tutkinnonosan vaatimuksiin.

Tutkintoon kuuluvat näytöt tehdään alan työtehtävissä työpaikalla koulutuksen aikana. Opiskelija hankkii työssäoppimispaikan itse opintojen alussa. Työssäoppimispaikan hankkimiseen saa ohjausta ja tukea opintojen aikana.