Siirry sisältöön
Käytämme sivustolla evästeitä. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja
Hae
Valikko
a a
Kaksi opiskelijaa istu sohvalla ja toinen näyttää kannettavalta toiselle jotain.

Avain menestykseen – tunne asiakkaasi!

Liiketoiminnan perustutkinnon tutkinnonosa koulutus

Tule hankkimaan ammatillista etumatkaa vahvistamalla organisaation liiketoimintaa syvennetyn asiakasymmärryksen ja asiakkuuksien hallinnan kautta.

Syvennä asiakkuuksien osaamistasi ja lähde mukaan asiakaslähtöiseen Avain menestykseen – tunne asiakkaasi koulutukseen.

Koulutuksessa kehität omaa osaamistasi ja saavutat asiantuntijuutta juuri sinun yrityksesi asiakkuuksien suunnitelmalliseen kehittämiseen. Kehität organisaatiossasi liiketoimintaa ja tuotat asiakkaillesi lisäarvoa asiakaskokemusta parantamalla ja saavutat organisaatiolle kilpailuetua.

Kehitä valmiuksiasi ymmärtää syvemmin yrityksen asiakkuuksia ja myynti- ja palveluprosesseja. Koulutus antaa työkaluja hoitaa myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviä ratkaisukeskeisen myynnin työkaluilla.

Koulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka työskentelevät monipuolisissa myyntitehtävissä.

Koulutuksesta järjestetään infotilaisuus verkossa tiistaina 11.1.2022 klo 15-16 Microsoft Teams-sovelluksella. Ilmoittaudu infotilaisuuteen etukäteen alla olevan linkin kautta ma 10.1.2022 klo 12 mennessä:

Ulkoinen linkkilinkki ilmoittautumiseen
Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki sähköpostilla.

Työtehtäväsi tulee sijoittua B to B –ympäristöön tai muuhun monikanavaiseen, pitkäkestoisen asiakassuhteen hoitamiseen.

Koulutus ja tutkinnon osien suorittaminen edellyttävät alan työ- tai työssäoppimispaikkaa asiakkuuksien hoidon työtehtävissä, sillä ammattitaito osoitetaan aidoissa työelämän tehtävissä. Tutkintoon kuuluva näyttö tehdään alan työtehtävissä työpaikalla koulutuksen aikana.

Koulutus perustuu liiketoiminnan perustutkinnon Asiakkuuksien hoitaminen 30 osp tutkinnon perusteiden vaatimuksiin.

Panosta oman osaamisesi kehittämiseen

  • Koulutuksen avulla syvennät asiakaslähtöistä ajattelua organisaatiossasi
  • Päivität osaamistasi tuloksellisen myyntityön sekä liiketoiminnan ymmärtämiseen
  • Opiskelun ja tutkinnon suorittamisen aikana pääset kehittämään käytännönläheisesti osaamistasi ja toiminnan suunnittelua

Koulutus on kokopäiväistä opiskelua. Koulutuksessa on Teams-ohjausta joka toinen viikko klo 12-16.Yhteensä viisi (5) kertaa sekä työpaikalla tapahtuvaa oppimista. Lisäksi on oppimistehtäviä verkko-oppimisympäristössä. Oppimistehtäviä suoritetaan koulutuksen aikana myös omassa työympäristössä.

Koulutuspäivien aihealueita:

Myynti- ja palvelutyön suunnittelu

  • palvelu – ja asiakkuusprosessin laaja-alainen hallinta
  • asiakaspalvelun laatu
  • asiakasymmärrys
  • asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät
  • lainsäädäntö, sopimukset ja tietoturva

Asiakkuuksien hoitaminen

  • asiakkuuden eri vaiheet
  • asiakaskannattavuuden mittarit
  • monikanavainen asiakkuuksien hoitaminen
  • asiakkuuksien kehittäminen
  • CRM
  • asiakkuuden hoitosuunnitelma

Liiketoiminnan perustutkinto

Liiketoiminnan perustutkinto (180 osp) antaa laaja-alaisen ja vankan liiketaloudellisen perusosaamisen. Tutkinnon suorittaneella on asiakaslähtöistä liiketoiminta- ja talouden hallinnan osaamista, viestintä- ja vuorovaikutusosaamista sekä kielitaitoa. Liiketoiminnan perustutkinnon tutkintonimike on merkonomi.