Siirry sisältöön
Käytämme sivustolla evästeitä. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja
Hae
Valikko
a a
Myyjä kurkistaa vaaterekin takaa

Myynnin sparraus pienyrittäjille

Verkkokoulutus

Mitä hyödyt myynnin valmennuksesta?

Kaipaatko potkua myyntityöhön? Mistä niitä liidejä löytyy? Mihin myyntityössä kannattaa keskittyä tänä päivänä?

Pienyrittäjän myyntityö on kokonaisuus, joka lähtee strategisista valinnoista (mitä myydään, kenelle myydään, miksi asiakkaat ostavat juuri sinulta) ja sitä myötä valitaan sopivat markkinointiviestinnän kanavat ja tehdään niissä oikeita asioita.

Myynnin sparraaja Vauhtipyörä Ahola:

"Olen sparrannut satoja mikro- ja pienyrittäjiä henkilökohtaisesti ja pureudun nopeasti olennaiseen niin, että toiminnan fokus on käytännön tekemisessä. Yhtenä toistuvana palautteena saan viestiä siitä, että omalla esimerkilläni onnistun innostamaan ja rohkaisemaan yrittäjiä.

Valmentajana ja sparraajana en ole puhuva pää, vaan avaan aihepiiriä puheenvuoroillani, keskustelutan ryhmää niin, että kaikki pääsevät osallistumaan ja työstämään omia asioitaan. Käytän runsaasti breakout roomeja, joiden jälkeen aiheista keskustellaan yhteisesti. Breakout roomien vahvuus on se, että viisaus ei asu yhdessä päässä. Täten opetuskerrat ovat kyseisen aiheen parissa pikemmin työpajoja kuin valmennuksia."

Koulutuspäivien sisällöt ja aikataulu

pe 17.9.2021 klo 9-12.00 Myynnin murros online-ajan myötä ja etätyökalujen käyttäminen myyntityössä

pe 1.10.2021 klo 9-12.00 Strategian merkitys pienyrittäjän myyntityössä – mitkä ovat oikeita asioita, mihin fokusoidaan energiaa?

pe 15.10.2021 klo 9-12.00 Markkinointiviestintä pienyrittäjän myynnin tueksi ja some-kanavien trendit

pe 29.10.2021 klo 9-12.00 Raa’an myyntityön ja uusasiakashankinnan merkitys katteiden nostamiseksi

pe 12.11.2021 klo 9-12.00 Myynnin kivijalat – määrä, laatu, suunta

pe 26.11.2021 klo 9-12.00 Liidien kerääminen, ansaitseminen, markkinointi- ja myyntityön avulla

pe 10.12.2021 klo 9-12.00 Asenteen merkitys myyntityössä ja kauppojen klousaaminen

pe 14.1.2022 klo 9-12.00 Asiakashoidon merkitys, mitä ja miten (68% menetetyistä asiakkaista menetettiin huonon jälkihoidon takia)

Parhaan hyödyn saat, kun osallistut kaikkiin koulutuspäiviin.

Valmennuksen jälkeen tavoitteena on, että sinulla on uutta intoa myynti- ja markkinointityöhön sekä työkaluja myynnin kehittämiseen, liidien hankkimiseen ja asiakassuhteiden hoitoon.

Toteutus

Koulutus toteutetaan verkossa Zoomin kautta, joten voit hypätä langoille kotikonttoristasi tai mistä päin Suomea vain!

Koulutus toteutetaan oppisopimuksella ja tällöin se on maksuton. Oppisopimuskoulutuksessa saat käyttöösi mentorin, joka sparraa ja tukee sinua tavoitteesi saavuttamisessa ja työssä oppimisessa koulutuksen aikana. Osallistua voit myös ilman oppisopimusta, jolloin koulutuksen hinta on 500 euroa. Mukaan mahtuu 15 ensimmäistä.

Osallistumista varten tarvitset

- hyvän nettiyhteyden
- mielenkiinnon asiaa kohtaan

Yrittäjälle oppisopimuskoulutus on mahdollinen, kun toimit päätoimisena yrittäjänä, sinulla on Y-tunnus ja käytät yritystoimintaasi aikaa vähintään 25 h / viikko. Oppisopimuskoulutuksen aikana sinun tulee lisäksi pystyä työskentelemään omassa yrityksessäsi koulutuksen sisällön mukaisissa työtehtävissä. Työelämässä oppiminen on yrittäjälle kehitystyötä, jossa viet koulutuksen aikana saamaasi osaamista käytäntöön omassa yritystoiminnassasi. Ota yhteyttä niin selvitämme yhdessä tilanteesi ja mahdollisuutesi oppisopimuskoulutukseen.

Katso tarkemmat tiedot "Hae opiskelemaan" -kohdasta ja ilmoittaudu mukaan!