Asiakaspalvelu, liiketoiminnan perustutkinnon osa
Koulutus on suunnattu sinulle, joka haluat työllistyä eri alojen asiakaspalvelutehtäviin ja kehittää asiakaspalvelussa tarvittavaa osaamistasi.
- Hakuaika
- 07.11. - 08.12.2024
- Toteutustapa
- Monimuoto, Päiväopetus
- Toimipiste
- Tampere Sammonkatu
- Opinnot alkavat
- 14.01.2025
- Hinta
- Maksuton
Mitä koulutus sisältää?
Koulutus on suunnattu sinulle, joka haluat työllistyä eri alojen asiakaspalvelutehtäviin ja kehittää asiakaspalvelussa tarvittavaa osaamistasi. Asiakaspalveluvalmiutta tarvitaan monissa työtehtävissä. Koulutuksessa vahvistat asiakaspalvelu- ja digitaitoja, jotka antavat sinulle hyvät valmiudet eri alojen työtehtäviin. Tavoitteena on suorittaa koulutuksen aikana liiketoiminnan perustutkinnosta asiakaspalvelun tutkinnon osa. Vieraskielisiltä hakijoilta edellytetään vähintään taitotasoa B1.1. suomen kielessä.
Koulutuksen sisältöä:
- Asiakaspalvelu eri kanavissa
- Asiakasviestintä erilaisissa palvelutilanteissa
- Myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen
- Markkinoinnin perusteet asiakaspalvelun tukena
- Työvälineohjelmat: Office 365 -pilvipalvelut, Excel, Word, PowerPoint
Koulutus sisältää myös uraohjausta ja työnhakuvalmennusta sekä henkilökohtaista ohjausta opinnoissa. Koulutus on kokopäiväistä opiskelua. Tredussa pidettävien lähiopetuspäivien lisäksi koulutukseen sisältyy myös etäopiskelua sekä työssäoppimista asiakaspalvelutyötehtävissä työpaikalla. Työssäoppimista on noin kaksi kuukautta. Tutkintoon kuuluvat näytöt tehdään alan työtehtävissä työpaikalla koulutuksen aikana.
Työssäoppimispaikkaa voit hakea asiakaspalvelutehtävistä itseäsi kiinnostavalta alalta toimialasta riippumatta. Voit hakeutua esimerkiksi kaupan tehtäviin, myynti- tai toimistotehtäviin, erilaisiin neuvontatehtäviin sekä ravintola- ja matkailualan, hoiva-alan, puhtaus- ja kiinteistöalan asiakaspalvelutehtäviin.
Koulutus perustuu liiketoiminnan perustutkinnon (merkonomi) asiakaspalvelun tutkinnonosan vaatimuksiin. Tutkinnon osa on sisällöltään yleishyödyllinen ja siten soveltuu monien eri alojen työtehtäviin. Koulutuksen jälkeen opiskelijalla on mahdollisuus hakeutua suorittamaan omaehtoisesti koko liiketoiminnan perustutkinto.
Tutkinnon perusteisiin voit tutustua tarkemmin osoitteessa:
ePerusteet Liiketoiminnan perustutkinto
Koulutusaika
- Hakuaika koulutukseen päättyy 8.12.2024.
- Haastattelut järjestetään 17.12.2024.
- Koulutus alkaa 14.1.2025, kesto n. 3 kk
Näin haet
Hae koulutukseen Haussa oleva työvoimakoulutus – Asiakaspalvelu, liiketoiminnan perustutkinnon osa sivun kautta 8.12.2024 mennessä. Koulutuksen nro 723935.
Täytä hakemus TE-palvelujen sivustolla ’Hae tähän koulutukseen’ -painikkeen kautta.
Jättämällä koulutushakemuksen sitoudut osallistumaan valintatilaisuuteen ja aloittamaan koulutuksen, mikäli tulet siihen valituksi. Jos täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun tulee vahvistaa hakemuksesi TE-palveluissa ennen hakuajan päättymistä. Valintahaastatteluun kutsutaan koulutushakemuksen perusteella, joten täytä hakemus huolella. Perustele hakemuksessasi koulutuksen tarpeellisuus työnhakusi kannalta ja kerro myös millaisia työtehtäviä olet hakemassa.
Voit seurata hakemuksesi tilannetta ja tarkistaa valintatietosi Asiointi -palvelussa osoitteessa
www.tyomarkkinatori.fi
Lisätietoja koulutuksesta
Tietoa koulutukseen hakeutumisesta ja sen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista saat TE-palveluiden koulutusneuvonnasta ma-pe klo 9.00-16.15 puhelimitse 0295 020 702. Koulutusneuvonnan löydät myös Facebookista osoitteella www.facebook.com/koulutusneuvonta.
Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Koulutuksen ajalta maksetaan työttömyysetuutta ja kulukorvausta. Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille TE-palveluiden asiakkaille, joiden työnhaku on voimassa.
Kysy lisää
Koulutuksen yhteyshenkilöt Tredu