ICT: Oppimispalveluiden asiakaslähtöisyyden lisääminen

Projektissa hankitaan ja otetaan käyttöön uusi sähköinen järjestelmä, jolla toteutetaan sähköisiä opintotoimistopalveluita. Rahoittajana toimii Tampereen kaupunki. Projektin päätoteuttaja on Tredu.

Logo Tampereen kaupunki
Tredun logo

ICT: Oppimispalveluiden asiakaslähtöisyyden lisääminen

Tavoitteet ja toimenpiteet

Projektin tavoitteena on palvella asiakkaita asiakaslähtöisesti ajasta ja paikasta riippumattomasti digitalisointia apuna käyttäen, sekä kehittää digitaalisia menetelmiä, joilla poistetaan päällekkäistä työtä ja virtaviivaistaan prosesseja.

Tulokset

Projektissa hankitaan ja otetaan käyttöön uusi sähköinen järjestelmä, jolla tuotetaan sähköisiä opintotoimistopalveluita.

  • sähköiset opintotoimiston palvelupyynnöt
  • automatisoitu arkistointi
  • opiskelijan todistuspalvelu
  • sähköiset tutkintotodistukset, sähköisellä allekirjoituksella 

Vahvistetaan Tredun verkkokauppaa rakentamalla integraatio verkkokaupan ja opiskelijatietojärjestelmän välille. Integraatiolla vähennetään päällekkäisen tiedon käsittelyä koulutus-, ilmoittautumis- ja maksutietojen osalta.

Vahvistetaan asiakaspalvelua erilaisilla digitaalisilla ratkaisuilla kuten Chat -palvelu, FAQ -tietämyskanta.

Palvelun avulla mm. tietosuoja ja tietopalvelu paranevat, aineistojen itsepalvelu, todistusten tuottamisprosessi nopeutuu ja työprosessit tehostuvat ja virtaviivaistuvat.

Kesto

Projekti toteutetaan ajalla 1.4.2023 – 31.12.2025.

Salkku

Älykäs teknologia.

Vastuuhenkilö

Projektipäällikkö Tarja Kirvesmäki Tarja.Kirvesmaki@tampere.fi Puh. 0400 995913