ICT: Oppimispalveluiden asiakaslähtöisyyden lisääminen
Projektissa hankitaan ja otetaan käyttöön uusi sähköinen järjestelmä, jolla toteutetaan sähköisiä opintotoimistopalveluita. Rahoittajana toimii Tampereen kaupunki. Projektin päätoteuttaja on Tredu.
ICT: Oppimispalveluiden asiakaslähtöisyyden lisääminen
Tavoitteet ja toimenpiteet
Projektin tavoitteena on palvella asiakkaita asiakaslähtöisesti ajasta ja paikasta riippumattomasti digitalisointia apuna käyttäen, sekä kehittää digitaalisia menetelmiä, joilla poistetaan päällekkäistä työtä ja virtaviivaistaan prosesseja.
Tulokset
Projektissa hankitaan ja otetaan käyttöön uusi sähköinen järjestelmä, jolla tuotetaan sähköisiä opintotoimistopalveluita.
- sähköiset opintotoimiston palvelupyynnöt
- automatisoitu arkistointi
- opiskelijan todistuspalvelu
- sähköiset tutkintotodistukset, sähköisellä allekirjoituksella
Vahvistetaan Tredun verkkokauppaa rakentamalla integraatio verkkokaupan ja opiskelijatietojärjestelmän välille. Integraatiolla vähennetään päällekkäisen tiedon käsittelyä koulutus-, ilmoittautumis- ja maksutietojen osalta.
Vahvistetaan asiakaspalvelua erilaisilla digitaalisilla ratkaisuilla kuten Chat -palvelu, FAQ -tietämyskanta.
Palvelun avulla mm. tietosuoja ja tietopalvelu paranevat, aineistojen itsepalvelu, todistusten tuottamisprosessi nopeutuu ja työprosessit tehostuvat ja virtaviivaistuvat.
Kesto
Projekti toteutetaan ajalla 1.4.2023 – 31.12.2025.
Salkku
Älykäs teknologia.
Vastuuhenkilö
Projektipäällikkö Tarja Kirvesmäki Tarja.Kirvesmaki@tampere.fi Puh. 0400 995913